reklama

Ráno múdrejšie je večera.

Zima je toho roku dlhá ako týždeň pred výplatou, vonku je škaredo, v telke samé negatívne správy, až sa ma začína chytať depka. Tak som si pre seba zložila smutno-smiešnu pesničku, možno pobaví aj Vás...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jedna stará múdrosť vraví, to že ráno múdrejšie je večera.

Som dosť stará na to, aby príslovia som vedela.

Rozprávky od Dobšinského, tie so šťastným koncom milujem.

Happyendy v živote však často nepozorujem.

Prišiel princ na bielom koni, miesto koňa Audi mal.

Svoje srdce, prsteň zlatý, aj kreditku ponúkal.

Celá šťastná hovorím mu, počkaj, ráno múdrejšie je večera.

Že ho v noci prídu zatknúť, to som ale fakt nevedela.

Ďalší prišiel, bozkal ruku, hovorím si krásny zvyk.

Hneď je vidieť, že ten chlap je džentlmen aj romantik.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sľúbil mi dať modré z neba, prípadne aj s hviezdami,

hviezdy ráno zmizli a zmizol aj on s mojimi úsporami.

Ďalší chlap bol športovec a silák, väzba na pohľad.

Verím tomu, že tým svojim spôsobom ma mal aj rád.

Mám vraj kilá navyše, tak dal mi permanentku do fitka.

Zabila ho mafia, bola to vraj len taká malá bitka.

Predposledný v rade, ten bol mamkin maznáčik.

Svokra, tá mi riekla, že pre jej Janka nie je dobrý nik.

Posledný ma vzal na večeru do jedného nóbl podniku,

prišiel tam rovno z Prednej Hory, liečebne pre alkoholikov.

Hovorím si večer dievča, máš ty ale veľký pech.

S chlapmi ti to veľmi nejde, to je život, no tak nech.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už mi nikto nevyčíta, čo ma stála nová frizúra,

chýbalo mi vrčanie, kúpila som si ráno kocúra.

Michaela Hustá

Michaela Hustá

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Pracujem ako personalistka v jednom nemenovanom výrobnom podniku. Vo voľnom čase rada cestujem a čítam knihy. Som utopistka s občasnými sklonmi k tvrdohlavosti a zachraňovaniu sveta. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu