Hotel Grand je skutočne VEĽKÝ.

Autor: Michaela Hustá | 15.6.2017 o 17:49 | (upravené 20.6.2017 o 10:56) Karma článku: 3,50 | Prečítané:  278x

Minulý týždeň som potrebovala služobne vycestovať do Žiliny a tak som riešila dilemu ako a kedy vycestujem, či v ten deň ráno alebo prípadne deň vopred a prenocujem v Žiline?  

Mala som dilemu - vstať ráno o tretej, o štvrtej nastúpiť do vlaku a vystúpiť o pár hodín v Žiline na stanici nevyspatá a pokrčená, ale potom som si povedala, že som nikoho nezabila a tak som vycestovala o deň skôr, s tým, že sa dobre vyspím, osprchujem a ráno budem na jednaní svieža.

Keďže vlakom som už necestovala dosť dlho, bola som celkom príjemne prekvapená. V rýchliku ohlasovali stanice v slovenčine aj v angličtine, zabávala som sa najmä na anglickej verzii: we are approaching Štrbááá. Desať sekúnd ticho. Stejšn. Hlásateľovi zrejme nikto nepovedal, že Štrba je s krátkym a  na konci. Pri každej stanici som dúfala, že po výdychu a niekoľko sekúnd trvajúcej pauze povie hlásateľ niečo iné, ale ani raz sa nepomýlil. Poprád..................Stejšn.

Vystúpila som na stanici a išla podľa inštrukcií stále rovno, cez Mariánske námestie. Žilinčania mi poslali odporúčania na blízke hotely. Keď som si našla recenzie na prvý hotel, niektorí ubytovaní hostia písali, že v tom hoteli bolo hlučno, tak som si vybrala druhý v poradí - hotel Grand a urobila som dobre. Hotel je priamo v centre mesta a preto je odtiaľ všetko blízko. Pýši sa svojou históriou, ktorá je znateľná najmä v ubytovacej časti, reštaurácia je moderná a presklená a zrejme najpodstatnejšími zmenami prešli priestory skvele vybaveného wellness. Najväčším aktívom Grandu sú však jeho zamestnanci.

Dosť veľa cestujem, ale milé správanie a prístup personálu, ktoré je bežnou záležitosťou v zahraničí, na Slovensku zažívam iba málokedy. Väčšinou si len povzdychnem nad tým, že my Slováci sme zrejme z histórie príliš hrdý národ na to, aby sme druhým slúžili a preto služby jednoducho robiť nevieme. Grand je však jednou z výnimiek, ktorá potvrdzuje pravidlo a to aj v porovnaní s hotelmi v Bratislave, ktoré majú o nejakú tú hviezdičku viac.  Nie som špecialista na turistický ruch, takže nehodnotím či je dobrá značka kávy, ktorá je na izbe k dispozícii, francúzskej kozmetiky v kúpeľni alebo je dostatočný počet kanálov na prepínanie v televízii. K šťastiu mi stačí čistá izba  (skrine bez vrstvy prachu a kúpeľňa bez plesní ) mäkký nevyležaný ( dôležité! ) matrac na posteli, fungujúca sprcha a wi - fi. To všetko hotel Grand má a ešte niečo navyše. Milý a vľúdny personál, ktorý vám ochotne poradí a pomôže - a to aj keď ste sa ubytovali iba na jednu noc. Ktorý vás obslúži bez toho, aby ste mali pocit, že ich otravujete. Ktorý vám s úsmevom odpovie na všetečné otázky typu: ako sa dostanem do banky X alebo kde je tu najbližší stánok PNS, kde sa dajú kúpiť noviny. Ktorý vám poradí, ktoré služby sú vo wellness pre ubytovaných hostí zadarmo. Jednoducho, ktorý sa k Vám správa, ako keby ste boli prinajmenšom monacká kňažná na cestách, takže sa cítite byť vítaný a dôležitý. Hotel Grand v Žiline znamená vysokú kvalitu za vysokú cenu. Hotel Grand je skutočne VEĽKÝ. Nie rozlohou, veď má iba tri poschodia:)

 

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Privatbanka bola pre Kočnera kľúčová, bola pri Bonaparte aj pri Technopole

Obchodoval aj s ďalšími, od Tatra banky kúpil pohľadávky.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Kočnerova minulosť nenecháva veľa pochybností

Čo majú spoločné Kočnerove kauzy?

Komentár Zuzany Kepplovej

Bez základnej spravodlivosti politický život len predstierame

Zažívame nebezpečné časy, keď sa priam objedáme prísľubmi spravodlivosti.


Už ste čítali?